Kleding kopen

Gisteren werkte ik maar een halve dag, en beet dus maar even door de zure appel heen: kleding kopen! Want oh, wat vind ik dat vaak vervelend. Het liefst zou ik per internet gewoon “vier lange broeken, donkerblauw” bestellen. Maar ja, dan zouden ze natuurlijk ook nog wel moeten passen en moeten staan, dus dan is het toch handiger om zelf naar een winkel te gaan en daar te kijken en te passen.

Nou, gisteren daar dus even wat tijd in geïnvesteerd, en ook geld. Uiteindelijk voor 124 euro drie broeken en één blouse gekocht, niet superveel geld maar helaas ook niet super weinig geld. Nu hoop ik wel weer minstens tot het voorjaar vooruit te kunnen. En bovendien is de blouse mooi voor de feestdagen, dan val ik niet uit de toon bij de rest van mijn familie.

Ik heb even snel gekeken, in totaal gaf ik in dit jaar gemiddeld zo’n 20 tot 25 euro per maand uit aan kleding. Nou, daar ben ik dan dus niet ontevreden over.

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Kleding kopen

  1. GJ

    Je kunt bij online bestellingen vaak gratis retourneren. Dan is het altijd wel handig om (veel) meer te bestellen dan je nodig hebt. De leukste of best zittende kleding houd je dan en de rest stuur je terug. Doe ik ook altijd. Meestal gaat zeker de helft weer terug.

  2. Gewoon Vlijtig

    Dat is een erg laag bedrag dus daar mag je wel super tevreden mee zijn.