Telefoonrekening en bellen in het buitenland

Ook dit jaar zijn we weer op skivakantie geweest. (Ik heb trouwens niet geskied, maar wel lekker in de sneeuw gespeeld met het kleine grut).

Vorig jaar kwam ik daarvan terug met een, voor mij, torenhoge telefoonrekening van, even op dit blog terugzoeken, 34 euro in plaats van de normale 14 euro. De twintig euro extra kosten kwamen toen doordat we geen wifi bleken te hebben in ons appartementje, en doordat ik ziek werd en toch af en toe wilde bellen/sms’en met mijn familie in het andere huisje (“Het gaat best goed” en “Breng soep”, dat soort berichtjes).

Dit jaar was ik niet ziek, en dit jaar hadden we een appartementje mét wifi uitgekozen, en dit jaar zullen de extra kosten voor bellen en sms’en in het buitenland niet twintig, maar maar twee euro bedragen. Die twee euro waren dan voor toch een aantal sms’jes en korte telefoontjes om te zorgen dat het allemaal soepel liep.

Ik ben erg tevreden. Ook twintig euro is best te doen qua uitgaven, maar twee euro is beter.

Reacties staat uit voor Telefoonrekening en bellen in het buitenland

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.