Papieren verzamelen voor de belastingaangifte

Langzamerhand komt er ook bij ons thuis steeds meer papierwerk binnen voor de belastingaangifte. Ik log bijvoorbeeld in bij mijn bank en er staat “Uw jaaroverzicht 2015 staat voor u klaar”, of er ligt een jaaroverzicht van een andere instantie op de mat als ik thuiskom.
Ik heb nog niet de jaaropgave van mijn werk binnen, en ook van een bank moet er nog wat komen, maar dan ben ik er wel, geloof ik.

Uiteindelijk gaat al dat papierwerk in ons geval dan zo naar de accountant, die er een aangifte van brouwt. De accountant is wel handig, vanwege het eigen bedrijf van mijn vriend. Dus houden we het maar zo.

Ik verwacht dat ik dit jaar ongeveer quitte zal draaien. Niet veel geld terug zal krijgen en niet veel geld zal hoeven betalen. Maar het zal nog wel even duren, voordat dat rond is.

Reacties staat uit voor Papieren verzamelen voor de belastingaangifte

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.