V&D winkels volgende week even open

Ik las op nu.nl dat komende week de meeste V&D locaties een dag open zullen zijn, woensdag, donderdag en/of vrijdag. Dit is om nog zoveel mogelijk van de voorraad te verkopen. Er is tijdelijk verkooppersoneel gevonden, soms zijn het mensen die er gewerkt hebben.

Misschien ga ik nog wel even kijken of er iets voor mij tussen zit.Nog een goede reistas, of wat notitieblokken en schriften. Uitkijken dat ik er niet teveel van koop, want stapels tot het plafond heb ik natuurlijk niet nodig.

Natuurlijk is het faillissement heel treurig voor heel veel medewerkers van de V&D. Ontslagen worden, om wat voor reden dan ook, grijpt vaak erg in op iemands leven. Hopelijk lukt het de meesten van hen om hier overheen te komen en hun leven weer opnieuw goed en aangenaam in te richten.

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “V&D winkels volgende week even open

  1. Gewoon Vlijtig

    Mijn neef, 32 jaar, heeft 2 x 2 jaar gewerkt. Dat was het. Afgelopen jaar kon hij in het magazijn van v en d beginnen. Twee collega’s gingen met pensioen dus hij had kans op een vaste baan. Helaas zit hij dus weer thuis. Kan niet op zichzelf wonen, want geen inkomen. Het is in en in triest.