Salaris binnen

Gisteren kwam mijn salaris weer binnen. Een mooi bedrag, ook al is het deze keer maar “gewoon” een basissalaris. Het was ongeveer 2700 euro, inclusief reiskostenvergoeding. Ik had eigenlijk maar 2500 euro verwacht, dus dat was mooi meegenomen. Ik hoop en denk dat ik dit basissalaris dan ook vanaf nu in de meeste maanden ga verdienen, aangezien ik afgesproken heb dat ik geen overuren werk dit jaar.

Alleen in mei en in december is het dan natuurlijk meer, vanwege het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering.

Het salaris zou eigenlijk pas vandaag binnenkomen, maar het kwam dus gisteren al. Ik ben daar wel blij mee, want nu kunnen alle automatische incasso’s vandaag en morgen gewoon plaatsvinden. Hopelijk is dan alles voor het paasweekend weer op z’n goede plek (op de spaarrekening, op de beleggingsrekening, enzovoort).

Fijne dag allemaal!

 

 

4 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

4 Reacties op “Salaris binnen

  1. Ik vind dat een heel mooi salaris voor een 28-urige werkweer. Ik ben daar wel een beetje jaloers op…

  2. L.Visser

    dat is zeker een mooi maandbedrag….mijn maandbedrag is : 914,55 🙂