Nettowaarde lente 2016

Aan het einde van het kwartaal is het tijd om weer even naar mijn nettowaarde te kijken: bezittingen min schulden. Dit kwartaal is er weer een mooie toename in het bedrag. Geen mooie beleggingswinsten dit kwartaal, maar ik heb wel meer geld verdiend dan ik uitgaf, en daardoor is er toch weer een mooie stijging te zien:

Van ongeveer 82.800 op 1 januari naar ongeveer 86.700 op 1 april. Toch weer een mooie toename dus van bijna 4000 euro. Ik ben daar heel blij en tevreden mee. En op naar de 90.000, is mijn plan voor de komende maanden!

Hier nog het grafiekje:

Screenshot 2016-04-03 18.10.01

 

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Nettowaarde lente 2016

  1. Ehm. Kan het zijn dat je een lege blogpost hebt geplaatst? Ik zie alleen de titel…

  2. Mooie stijging en je loopt voor op de planning, dat is altijd lekker!