Goedkoop dagje met veel plezier

Gisteren een goedkoop dagje: samen met mijn ouders fietsen (gratis), uitleg krijgen van een archeoloog over een opgraving (gratis), en daarna ’s middags wandelen (gratis) met een kopje koffie met vlaai (eh, gratis voor mij, een eurootje of vier voor mijn ouders, dank…), en de rijders van de Amstel Gold wielrenwedstrijd aanmoedigen (gratis).

Uiteindelijk moest ik wel een paar eurootjes betalen om met de trein bij mijn ouders te komen, maar goed, dat krijg je er van als je elders in het land gaat wonen als je uitvliegt 🙂

En wat is ons land toch mooi, hè? De stad heeft z’n musea, markten en festivals (ook leuk), maar het platteland heeft dan weer z’n groen, z’n vogels en dieren, en z’n overdrijvende wolkenvelden.

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Goedkoop dagje met veel plezier

  1. Nee Maar

    Leuk!