Nabellen loont (soms)

Zo, wat een mooi nieuws gisterochtend.

Ik schreef vorige week dat ik moest gaan bellen over een late rekening voor het eigen risico van 2015. En dat ik daar erg tegenop zag. Misschien was er een foutje gemaakt, maar de kans was ook groot dat één of andere zuchtende mevrouw of meneer me zou verzekeren dat het allemaal zo hoorde en dat ik gewoon maar moest betalen.

Maar gisteren dan het verlossende telefoontje: men had op de adminsitratie-afdeling het allemaal uitgezocht, en de rekening die men verstuurd had, was foutief. Ze zouden een correctie gaan sturen, en ik hoef géén ruim 300 euro extra aan zorgkosten te betalen over 2015.

Zo. Dus het loont soms wel om in de telefoon te klimmen. Nu alleen natuurlijk goed opletten de komende maand of zo, of het allemaal wel netjes ook op papier komt te staan, deze mondelinge toezegging. En inmiddels had ik het bedrag ook overgemaakt, dus dat moet dan als het goed is, ook weer netjes terug komen.

Reacties staat uit voor Nabellen loont (soms)

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.