Belastingdienst heeft nu ook mijn aangifte verwerkt

Vannacht om kwart voor een kwam een bericht binnen op mijn postvak online van de overheid. Mijn belastingaangifte is verwerkt. Mooi. In de brief staat nu, dat ik inderdaad ruim honderd euro bij moet betalen, zoals ik al verwachtte. Dit moet dan gebeuren vóór begin juli. Nou, dat ga ik dan mooi doen ergens eind juni.

Gelukkig hoef ik geen betalingsregeling te treffen of iets dergelijks, dit kan er prima af.

Mijn vriend had van de week al bericht, dat hij, ook zoals verwacht, geld terug gaat krijgen. Dat gaat dan mooi op zijn spaarrekening.

Dankzij mijn bijverdiensten in 2015 kan ik dit jaar extra geld inleggen voor mijn pensioen (ik heb jaarruimte). Ik heb dit voor een deel al gedaan, en als de belastingdienst nou ook nog de calculator voor de lijfrente heeft aangepast voor 2016, dan weet ik helemaal precies hoeveel ik in 2016 in mag leggen. Maar goed, ze hebben het druk bij de belastingdienst … Ik kijk daar in juli nog wel eens naar.

Reacties staat uit voor Belastingdienst heeft nu ook mijn aangifte verwerkt

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.