Cadeautje van mijn ouders

Mijn ouders zijn niet rijk, maar ze hebben wel wat spaargeld, een bijna afbetaald huis, en krijgen inmiddels pensioen en AOW. En soms, zo een keer in de twee jaar of zo, krijgen wij kinderen daarom allemaal een geldbedrag cadeau van hen. Meestal zo tegen het einde van het jaar, maar een paar dagen geleden appte mijn moeder (ja, ze gaan met de tijd mee) ineens dat ze een verrassing voor ons allemaal had. En ja, er stonden ineens tweeduizend hele euro’s meer op mijn betaalrekening. Zo, da’s een bedrag.

Ik heb er op dit moment twee dingen mee gedaan: duizend euro is naar de ASN beleggingsrekening gegaan, en duizend euro staat nu op mijn spaarrekening. Over een kleine maand al gaan we naar IJsland op vakantie, dan verwacht ik dat ik een deel van die duizend euro op de spaarrekening ga gebruiken voor leuke uitstapjes en zo.

Natuurlijk heb ik ze ook heel erg hiervoor bedankt. Ik ben er (weer) erg blij mee.

Reacties staat uit voor Cadeautje van mijn ouders

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.