Geluidsoverlast

Gisteravond om half elf stond de achterbuurman nog te boren. Ah ja, ze zijn daar het huis aan het verbouwen (met overdag tussen 8 en 17 ook regelmatig klusgeluiden), dus er zal wel iets dringends geweest zijn.

Vanochtend om kwart voor zeven stond er voor onze deur in de straat een taxichauffeur zijn klanten in te laden: “Zo, meissie, waar gaan jullie naartoe?” Mijn buurmeisje antwoordde te zachtjes om het te kunnen horen – goed opgevoed hoor. “Zo? Helemaal naar Amerika? Da’s boffen! Dat wordt vast een hele mooie reis”. Knal, daar ging een achterbak stevig dicht. Die ging niet meer open, tot Schiphol.

Dus nu weet de hele wereld dat mijn overburen in Amerika zitten de komende weken. Doe er je voordeel mee.

Pff. En het wordt misschien tijd voor oordopjes, maar aan de andere kant: kan het misschien ook gewoon wat zachter? Zeg, zo tussen 22 uur en 8 uur?

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Geluidsoverlast

  1. Anne-Marie

    Ik stem voor !

  2. E.

    Vervelend, hier afgelopen periode veel muziekoverlast. Maar oordopjes kan ik niet dragen omdat ik kleine kinderen heb…dan hoor ik hen namelijk ook niet als het nodig is.